Thursday, October 8, 2009

8. oktoober, Naxos

Nii, täna oli siis esimene võistluspäev. Tõusime mingi pool kaheksa umbes, käisime söömas ja siis beachile ära... tuult oli hommikul väga normaalselt, 4.5 oli koguaeg full-power meil kõigil. Mina olin teises heat’is ühe kreeklase vastu, algul hilinesin heat’i kuna arvasin et olen kolmandas, siiski võitsin teda. Neljandas heat’is oli Aava against Mõttus:D, heat’i võitis Tony. Mina läksin siis kokku Nicolasega ja tuli võit... Heatis maandusin double puneta, double spock, triple flaka, shaka jne(väga kõva tunne oli). Järgmiseks läks Tony kokku Steven’iga, kes juhib tervet tuuri ülekaalukalt ning tuli kahjuks kaotus. Siis sain kokku Yardeniga, kes suutis mind kahjuks beat’ida. Neli esimest meest single’i lõpus olid üks sloveenlane Andraž, Yarden, Paskowski ja Steven. Algas Double elimination. Tony vastaseks oli üks noorsant kreekast, heat’i võitis Tony. Sten sai kokku ühe sakslase Adrian Beholz’iga, kes aga võitis Sten’i. Sten’i jaoks oli elimination kahjus läbi. Siis algas Tony heat ja ta vastaseks oli Promponas kreekast, Tony kaotas heat’i. Ma pidin siis ootama, et kelle endale vastaseks saan. Heat’ist Strahlen vs. Scheffers selgus, et minu enemy’ks on Niklas Strahlen. Läksime siis peale ning võitjaks olin mina. Möödus heat ja minu uueks vastaseks oli Edvan Souza brasiiliast. Ronisime siis vette ja selgus et võitsin ka teda. Lõpuks sain endale vastaseks Dieter’i. Heati kaotasin mina...sad. Oli close olnud aaga jah. Dieter sõitis nii hästi et sai lõpuks kokku Paskowskiga kuid kaotas, saades kolmanda koha. Esimeses double eliminationis olin ma kuues. Ise olen jube stoked kuna ei oodanud et päris nii hästi läheb. Päris normaalseid vendi sai ka biiditud. Tuul puhus enamus heat’ide ajal suhteliselt stabiilselt, vahel sai ka Ap üles pandud. Sten’i heati lükati edasi paar korda, muidu oli ok.img_2116img_2094img_2164

No comments:

Post a Comment